Deluxe Delicacy Entreprise ( CA0170105-W)
Lot 6/764 Kg Pelindung, Beserah,
26100 Kuantan, Pahang.
delicacystopcentre@yahoo.com
Fb: MazniHaznira MohdNazir
0169504232/01118177318

*********************************************************************************************************************************************************
Terima Kasih kerana berkunjung ke Laman ini.

Bahulu adalah sejenis makanan tradisional yang amat di gemari oleh semua peringkat umur. Semakin hari bahulu semakin berkembang dengan sentuhan moden, dengan pelbagai jenis perisa dan inti. dlm kemodenan bahulu, kami masih mengekal resepi tradisional nenek moyang.... tanpa pengawet, bahulu boleh tahan sehingga sebulan.

Sesuai dijadikan Cenderahati / Doorgift untuk Majlis Perkahwinan , Pertunangan , Akikah , Cukur Jambul , Hari Jadi dan sebarang majlis.

***************************************************************************************************************************************************************************************

Thursday 10 January 2013

berkongsi ilmu xrugi....

assalamualaikum.....
 selamat pagi dan salam sejahtera buat semua kawan online.... tiada apa yg nak dicoretkan di pagi hari.... cukuplah tinjau2 apa yg patut.... kesihatan masih tidak memuaskan.... sudah lama tidak berjinak2 dgn dunia kek dan pastry.... so saya  copy & pastekan mana yg saya ok... iinsyaALLAH, jika diberi peluang saya akan mencuba resepi kawan2 yg saya postkan... dan saya akan update hasilnya.... untuk tambahan ilmu, boleh la kita kongsi2kan apa hasilnya setelah kita mencuba resepi kawan kita ni...... 

 sudah lama saya tinggalkan dunia kek ini... kini tumpukan sepenuhnya kpd dunia bahulu.... kini ingin berjinak2 kembali demi anak2 yg meminati  kek..... demi kasih  dan sayang buat keluarga, rela berkorban.... krn saya xsuka beli di kedai...  sbb kekadang rasanya x seiring  sedapnya dgn cantiknya deko......  jika kita lapangkan masa, cuba sendiri, lebih puas hati... kos lebih jimat, rasa insyaALLAH  rasa sedap jika kita ikhlas dlm proses pembuatannya.....

harap semua kawan2 dapat berkongsi hasil air tangan masing2... harap puas hati dgn apa yg saya sharekan..... ilmu kalau kita berkonsi ia akan bertambah.... tapi jika kita belajar dan simpan, ilmu tu xkan bertambah malah makin berkurang.......

terima ksih semua kawan2 yg menyokong saya selama ni.....

No comments:

Post a Comment